گارانتی بازگشت وجه در آموزش فن بیان و سخنرانی چیست؟

 

در آموزش فن بیان و سخنرانی و مهارت های کلامی، تمام محصولات آموزشی سایت بیان ماندگار ایرانیان، دارای گارانتی بازگشت وجه می باشد که می توانید استفاده نمایید.

حتماً شما هم این متن یا تصویر را در  صفحات محصولات سایت ما مشاهده کرده اید:

 

گارانتی بازگشت وجه محصولات آموزش فن بیان و سخنرانی

همه محصولات وبسایت آموزش آموزش فن بیان و سخنرانی و مهارت های کلامی و ارتباطی ( مدیران)، شامل گارانتی بازگشت وجه ۱۰۰ درصد می باشند و اگر شما محصولی را از ما خرید کرده اید و پس از آموزش و انجام تمرینات آن، نتوانستید به نتایج دلخواه خود برسید، می توانید از طریق راههای ارتباطی به اطلاع دهید تا تمام وجه پرداخت شده توسط شما، به شما برگردانده شود.

البته این موضوع کاملا شخصی است و هیچ سؤالی از شما پرسیده نخواهد شد.

البته در ادامه می خواهیم که توصیحاتی در این مورد بیان کنیم تا قضیه بسیار روشن شود و برای آن دسته از دوستانی که شکی در این زمینه دارند، موضوع روشن تر شود.

 

چرا محصولات سایت ما گارانتی (تضمین) بازگشت وجه دارد؟

 

گارانتی آموزش فن بیان

 

در بسیاری از سایت های بین المللی ( خارجی) اگر فردی از خرید خود راضی نباشد، می تواند درخواست خود را به سایت مورد نظر ارائه دهد تا وجه پرداختی برای آنها برگردانده شود.

این کار حس خوبی را به خریدار می دهد و با خیال راحت خرید خود را انجام می دهد.

بهمین دلیل تصمیم گرفتیم تا در سایت ما هم چنین روندی ایجاد شود تا اگر فردی به هر دلیلی از محصولات ما ناراضی بود، هزینه پرداختی را برای او برگردانیم تا هم ما حس خوبی از کار خود داشته باشیم و هم اعضای محترم با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

از آنجایی که ما به “کار حلال و درآمد حلال” اعتقاد داریم و بدلیل اینکه می خواهیم به دلیل اشتباهی از ما، حق کسی خورده نشود، بهترین کار را در این روند دیدم که گرانتی بازگشت وجه را در همه محصولات سایت خود قرار دهیم.

این یک موضوع طبیعی است که خرید محصولات دارای ریسک است ولی اگر فروشنده به محصول و کار خود اطمینان خاطر داشته باشد، حتما این ریسک بازگشت وجه و گارانتی را خواهد پذیرفت .

 

در نتیجه  اگر مجموعه ما به تعهدات خودش پایبند نبود، می توانید درخواست بازگشت وجه بدهید و از شرایط گارانتی استفاده نمائید.

 

تعهدات ما در محصولات آموزش فن بیان و سخنرانی:

 

تعهداتی که ما نسبت به محصولاتی که در سایت ما قرار دارد،  داریم:

 تلاشمان بر این است تا خصوصیات محصولات ما با توضیحات نوشته شده در مورد آنها، کاملا انطباق داشته باشد.

اگر اطلاعات درج شده بر روی محصول با خود محصول یکی نبود، می توانید درخواست بازگشت وجه بدهید.

محصولات ما دوست داشتنی هستند!

اگر محصولات ما را دوست نداشتید می توانید درخواست بازگشت وجه بدهید.

 محصولات ما مفید و کاربردی و تاثیر گذار هستند.

به شرطی که تمرینات موجود در این محصولات را بخوبی و بدون قضاوت انجام دهید.

اگر تمرینات موجود در محصولات را انجام دادید و نتیجه ای نگرفتید می توانید درخواست بازگشت وجه بدهید.

 محصول چندان هم ارزشش را نداشت!

اگر احساس کردید که محصول ما کاربردی و مفید است ولی ارزش این قیمت را ندارد نیز می توانید از گارانتی بازگشت وجه استفاده نمائید.

 دلتان محصول را نخواست!

حتی هیچ یک از دلایل بالا هم وجود نداشت و دلتان خواست که از گارانتی بازگشت وجه استفاده نمائید، می توانید درخواست دهید!

 

تعهدات شما نسبت به مجموعه آموزش فن بیان و سخنرانی:

 

ما متعهد هستیم و به شما تعهد می دهیم که تمامی محصولات ما دارای گارانتی بازگشت وجه ۶۰ روزه هستند. یعنی اگر محصولی را خرید نمودید می توانید تا ۶۰ روز بعد از خرید نیز درخواست بازگشت وجه بدهید چرا که ممکن است محصولی را الان بخرید و ۵۰ روز دیگر مورد استفاده قرار دهید. ملاک برگشت وجه تنها صحبت و درخواست شماست و ما به شما دوست بزرگوار اعتماد ۱۰۰ درصد داریم.

۱- لطفا برای گارانتی، ما را تست نکنید.

اطمینان خاطر داشته باشید که وجه شما در صورت درخواست شما، برگردانده میشود پس لطفا ما را آزمایش نکنید و وقتی که باید تولید مقاله و محصولات دیگر صرف کنیم را از بین نبرید!

۲- ضعف های ما را لطفا  به ما بگوئید.

برای اصلاح و بهبود مستمر، لطفا ضعف های ما را به ما بگوئی تا محصولات بهتری را تولید نمائیم.

۳- راحت باشید و نگران ما نباشید!

لطفا در صورتی که تمایل به بازگشت وجه دارید حتما با ما در ارتباط باشید و درخواست بازگشت وجه را بدهید. این حق شماست و وظیفه ما که وجه شما را برگردانیم.

۴- محصولات ما را از بین نبرید!!

اگر درخواست بازگشت وجه دادید لازم نیست که محصولات دانلودی و ارسالی ما را پاک کنید آنها در سیستم خود داشته باشید شاید روزی بکار شما یا فردی دیگر بیاید. البته می توانید محصولات پستی را به دوستان خود هدیه دهید. اصلا برای ما پست نکنید!

 

دوستانی که درخواست بازگشت وجه ۲ محصول از محصولات سایت را داشته باشند دیگر نمی توانند از گارانتی بازگشت وجه سایر محصولات استفاده نمایند!

 

این کار به ضرر مجموعه ما نیست؟ احتمال سوء استفاده وجود ندارد؟

این یک سوال واضح و طبیعی است که به ذهن همه ما خطور می کند و در اینجا می خواهم با خوشحالی آن را بیان کنم.

ما بدنبال ارائه محصولات  کاربردی و مفید و تاثیر گذار هستیم و اصلا نمی خواهیم که محصولی را برای یک بار بفروشیم!چرا که ما بدنبال مشتریانی هستیم که هم ایرادات ما را به ما گوشزد می کنند و هم سبب می شوند که روابطی پایدار و ماندگار با آنها ایجاد نمائیم.

 

ولی مسئله سوء استفاده :

مطمئن هستیم افرادی که بدنبال مباحث آموزشی و یادگیری هستند هیچگاه بدنبال سوء استفاده از این شرایط نیستند و به اهمیت آموزش و نقش آن در پیشرفت خود و خانواده و جامعه ارزش قائل هستند

 

درخواست بازگشت وجه  ( گارانتی) در آموزش فن بیان و سخنرانی چگونه انجام می‌شود؟

گارانتی آموزش فن بیان
گارانتی آموزش فن بیان

شما یک ایمیل به Info@AhmadFazeli.com با موضوع «درخواست بازگشت وجه » ارسال می‌کنید و موارد زیر را مطرح می  نمائید:

۱- نام و نام خانوادگی

۲- نام محصول

۳- شماره تراکنش خرید از وبسایت

۴- شماره کارت بانکی

۵ – شماره موبایل

۶- در صورت تمایل دلیل درخواست وجه را بیان نمایئید .( اختیاری – بابت متوجه شدن اشکالات کار خودمان)

 

وجه شما در کمتر از ۳ روز کاری واریز خواهد شد

درخواست بازگشت وجه فقط از طریق ایمیل امکان پذیر است و لطفاً  طی تماس تلفنی این مورد را مطرح نفرمایید تا بتوانیم در سریع ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی گردد.

یک خواهش از شما داریم.

می توانید پیش از درخواست خود، از ما سوالهای خود را بپرسید و مطمئن باشید که تلاش ما در جهت رضابت صد در صدی شماست و البته یک موضوع مهم :

ما مطمئن هستیم که هر فردی با انجام دقیق و گام به گام تمامی مطالب و تمرینات بیان شده در محصولات، نتایج فوق العاده ای در زندگی و کسب و کار خود خواهد گرفت و هزاران برابر وجهی که پرداخته است را بطور مستقیم یا غیر مستقیم بدست خواهد آورد و اصلا به فکر این موضوع نخواهد افتاد!

گارانتی بازگشت وجه محصولات آموزش فن بیان و سخنرانی

باز هم در اینجا تکرار می کنم که گارانتی بازگشت وجه، امکانی است که ما در وبسایت آموزش فن بیان و سخنرانی  و مهارت های کلام – ارتباطی قرار داده ایم تا شما بزرگواران با خیالی راحت و مطمئن، اقدام به خرید محصولات آموزشی نمائید .

ضمنا قبل از خرید محصول آموزش فن بیان می توانید ویدئوهای رایگان مرتبط با این موضوع را از طریق پیج اینستاگرام احمد فاضلی دنبال کنید.