مشاوره سخنرانی – جلسات مشاوره تخصصی

با مشاوره سخنرانی و آموختن مهارت های کلامی و سخنوری، موفقیت خود و مجموعه خود را هموارتر کنید و حس خوب انسانیت را به دیگران از طریق کلام خود، هدیه دهید.

مدیرانی که برای موفقیت، رشد و تعالی خود برنامه ریزی نمی کنند و آموزشی نمی بینند، در اصل برای شکست خود بطور ماهرانه ای، برنامه ریزی می کنند!!

هرگز نمی توانید روی توانائی های خودتان شرط بندی کنید، مگر خود را باور داشته باشید. ما قادر به پیشرفت های عظیمی در زندگی هستیم اما ابتدا باید خود را باور داشته باشیم!

جان سی مکسول 

برای اینکه خود را باور داشته باشیم، موثرترین و اثر بخش ترین راه، آموزش و یادگیری مهارت های ضروری همچون سخنرانی و مهارت های کلامی – ارتباطی و مشاوره سخنرانی و فن بیان می باشد. مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمائید و درخواست خود را برای جلسه مشاوره سخنرانی خصوصی ثبت نمائید. تجارت و کار شما زمانی بهتر خواهد شد که خودتان بهتر شوید.  

هیچگاه فکر نکنید که فقط با داشتن آرزوی بهتر بودن، میتوان بهتر شد! جیم ران

برای بهتر بودن، بهترین راه آموزش و یادگیری مداوم و پیوسته می باشد. آموزشی که همراه با تمرین و ممارست و علاقه وافر به موفقیت، آن را احاطه کرده باشد! پس برای بهتر شدن خودتان، سازمانتان، خانواده تان و جامعه تان، آموزش را سر لوحه زندگی خود قرار دهید.

زمان یک جلسه مشاوره سخنرانی

زمانی که برای یک مشاوره مورد نیاز می باشد، بستگی به میزان مهارت و اطلاعات شما از سخنرانی و مهارت های کلامی – ارتباطی دارد. این زمان از ۳۰ دقیقه می تواند باشد تا ۱۲۰ دقیقه. ولی زمان یک مشاوره مرسوم و معقول در حد ۶۰ دقیقه می باشد. هزینه ای که برای یک ساعت مشاوره تخصصی در نظر گرفته شده است را با توجه به شرایط و هدف شما تعیین می شود که باید تماس گرفته شود. البته در صورتی که به شما کمک شایان و قابل توجهی شده باشد این مبلغ گرفته می شود در غیر اینصورت، مبلغی از شما دریافت نمی گردد.

نحوه اجرای مشاوره سخنرانی

مشاوره سخنرانی در اصل شامل ۲ ساعت می باشد که یک ساعت آن بصورت ارائه مطالب و صحبت در مورد نحوه طراحی و اجرای سخنرانی می باشد و یک ساعت دیگر شامل پیگیری ما از شما در مورد  فعالیت های است که باید انجام می دادید .  

مکان جلسه مشاوره سخنرانی :

۱- مکان جلسه مشاوره سخنرانی تخصصی می تواند دفتر ما باشد: ۲- مکان جلسه مشاوره سخنرانی در دفتر شما: در این حالت، ۲۵ درصد به میزان هزینه مشاوره  سخنرانی در دفتر اضافه می گردد. ۳- شهرستان ها: دوستانی که شهرستان تشریف دارند می توانند از طریق همین فرم و تماس با مجموعه، هماهنگی های لازم را برای مشاوره تخصصی انجام دهند. یادمان باشد که تا وقتی که نتوانیم بخوبی صحبت کنیم و ارتباطی حرفه ای برقرار کنیم و نتوانیم یک سخنرانی حرفه ای با ساختاری جذاب را طراحی کنیم، توانائی ها و قابلیت های ما همچنان نادیده و پنهان خواهد ماند!  

یادمان باشد، مسیر موفقیت از کلام و سخن ما می گذرد …

با آموختن مهارت های کلامی و سخنوری و جلسه مشاوره سخنرانی، موفقیت خود و مجموعه خود را هموارتر کنید و حس خوب انسانیت را به دیگران از طریق کلام خود، هدیه دهید.